Skip to main content
[vc_empty_space]

Semptom Spot Kampanyası

[vc_single_image image=”3776″ img_size=”full” onclick=”custom_link” link=”https://vimeo.com/288581106″ label=””]

Tohum Otizm Vakfı, Teknosa ve Best Fm iş birliğiyle gerçekleşen projede, normalde farklı reklam kuşaklarında yayınlanacak olan 8 Teknosa reklamı, ünlü radyocu Yasemin Şefik’in programının yayın akışı değiştirilerek blok halinde tek bir seferde yayınlandı. Teknosa reklamının artarda 8 kere yayınlanmasının ardından, yayında seyircilerden gelen şaşkınlık mesajlarını okuyan Yasemin Şefik, neden aynı reklamı üst üste 8 kere yayınladığını açıklaması için sözü Tohum Otizm Vakfı Genel Müdürü Betül Selcen Özer’e bıraktı. Otizmin en önemli belirtilerinden birinin tekrar eden, takıntılı davranışlar olduğunu açıklayan Özer, aynı spotun defalarca tekrarlanma sebebinin otizme farkındalık yaratmak olduğunu ifade etti ve otizme, otizmin belirtilerine dair bilgi verdi. Kampanya, Felis Ödülleri’nde sağlık kategoride radyo kullanımında başarı ödülüne layık görüldü.