Skip to main content
[vc_empty_space height=”50px”]

Odaklanamayan Kampanya

[vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”][vc_single_image image=”4801″ img_size=”full”][vc_separator color=”custom” align=”align_left” style=”solid” gap=”tall” accent_color=”#1e73be”]

Dünyada otizmin görülme sıklığı 59 çocukta 1. Nüfusa projeksiyon yaptığımızda ülkemizde yaklaşık 1.387.580 otizmli birey olduğu ve bu durumdan etkilenen 5.550.320 aile ferdi bulunduğu tahmin ediliyor. Görülme sıklığı bu kadar yüksek olan otizm belirtilerini daha geniş kitlelere anlatabilmek amacıyla Tohum Otizm Vakfı tarafından 4129Grey desteğiyle “odaklanamayan kampanya” hayata geçirildi. Otizmli çocuklarda görülen dikkat eksikliği, dikkati yoğunlaştırma, sohbeti sürdürememe, bazı sözleri tekrar tekrar – ilişkisiz ortamlarda söyleme, konuşulan konuları dışlayıp kendi ilgi alanı olan konuya odaklanma sorunlarını temeline alan kampanya kapsamında Milliyet Gazetesinde Ali Eyüboğlu köşesinde yazdığı yazıya, Dream Türk TV’de Hilal Özgani ile Rengarenk ve Radyo D’de Polat Labar’la Akşam Akşam programlarında anonslarına odaklanamayarak otizme farkındalık yaratıldı.

[vc_empty_space][vc_empty_space]