“Önce Erken Tanı, Sonra Fırsat Tanı”
“Önce Erken Tanı, Sonra Fırsat Tanı” adlı iletişim kampanyamız kapsamında, otizmli çocukların erken tanı ve yoğun özel eğitimle nasıl desteklenebileceğini vurgulayan bir kamu spotu filmi hazırlandı.
Otizmli çocukların eğitimi için yapılacak bağışlarla onlara bir “fırsat tanıyın” çağrısı içeren film, RTÜK tarafından kamu spotu olarak onaylandı.
Filmde, ülkemizde 2 milyonu aşkın otizmli bireyin yaşadığı gerçeğinden yola çıkarak, erken tanının hayati önemi ve eğitimin dönüştürücü gücü ön plana çıkarılıyor.
Kampanya kapsamında hazırlanan billboard, afiş ve dijital mecra tasarımları kamuya açık alanlarda ve çeşitli iletişim kanallarında yer aldı.
Tohum Otizm Vakfı olarak bu kampanyayla, toplumda otizm konusunda daha fazla farkındalık yaratmayı ve daha fazla otizmli çocuğun nitelikli eğitime erişmesini sağlamayı hedefliyoruz.
https://www.youtube.com/watch?v=Lfula_zSywc